Национальный цифровой ресурс Руконт - межотраслевая электронная библиотека (ЭБС) на базе технологии Контекстум (всего произведений: 634558)
Контекстум
.

Учебно-методическое пособие по развитию навыков профессионального общения. Ч. 2 MARKETING (110,00 руб.)

0   0
АвторыРуденко Т П
ИздательствоОмский госуниверситет
Страниц34
ID49159
АннотацияПредставляет собой сборник аутентичных текстов с системой различных заданий и упражнений по теме, направленных на развитие навыков чтения и понимания оригинальной литературы, а также письменного обращения профессиональной направленности у студентов экономических специальностей.
ISBN----5-7779-0560-9
УДК802.0
ББК81.2Англ.я73
Учебно-методическое пособие по развитию навыков профессионального общения. Ч. 2 MARKETING / Т.П. Руденко .— Омск : Омский госуниверситет, 2005 .— 34 с. — ISBN ----5-7779-0560-9 .— URL: https://rucont.ru/efd/49159 (дата обращения: 18.04.2024)

Предпросмотр (выдержки из произведения)

Пособие может быть использовано для работы с аспирантами и студентами I–II курсов экономического факультета и факультета международного бизнеса, выборочно на отделении «Регионоведение» исторического факультета в рамках курса «Практика устной речи» и других факультетах в группах с углубленным изучением английского языка, а также на IV курсе факультетов иностранных языков в рамках курса «Межкультурная коммуникация в сфере делового общения». 3 4 WARM – UP READING Discuss the following questions: 1. <...> What do you think of when you see the term ‘marketing’? <...> Can you list the various steps or actions that are involved in the marketing process? (Think of all the steps that must take place to get goods and services to the customer.) 3. <...> Marketing includes all activities that bring the buyer of a product and the seller of that product together. <...> Working with a partner, list those activities that a manufacturer must perform in order to: Notes: The texts with asterisks (*) can be either given for scanning and doing the corresponding quiz or altogether missed out if Text 4 is taken up for reading for detailed information. 1. produce a product that the public will want to buy; 2. give the public access to the product; 3. motivate the public to buy the product. <...> Then share this information with the whole class. 4. <...> T E X T 1* VOCABULARY Below is a list of terms that you will find in Text 1. <...> NOUNS marketing objective customer the four P's option competitor price leader wholesaler retailer channel of distribution promotion VERBS satisfy achieve ensure charge price establish ADJECTIVES complex vital average personal major OTHERS popularly generally The Four P's Buying, selling, market research, transportation, storage, advertising – these are all part of the complex area of business known as marketing. <...> In simple terms, marketing means the movement of goods and services from manufacturer to customer in order to satisfy the customer and to achieve the company's objectives. <...> Marketing can be divided into four main elements that are popularly known as the four P's: * product * price <...>