Global problems of modernity
2021. Vol. 2. N 2
https://ijpae.ru
Global problems of modernity
2021, VOL. 2, No 2
CONTENTS — СОДЕРЖАНИЕ
http://dx.doi.org/10.26787/nydha-2713-2048-2021-2-2-5-10
PROBLEMS OF STUDENT TRAINING IN PANDEMIC CONDITIONS IN THE COUNTRIES
OF THE EUROPEAN UNION AND IN RUSSIA
Vorobieva O.I., Zakharova N.N.
ПРОБЛЕМЫ ОБУЧЕНИЯ СТУДЕНТОВ В УСЛОВИЯХ ПАНДЕМИИ В СТРАНАХ
ЕВРОПЕЙСКОГО СОЮЗА И В РОССИИ
Воробьева О.И., Захарова Н.Н.
http://dx.doi.org/10.26787/nydha-2713-2048-2021-2-2-11-15
"MURAVSKIY SHLYAKH" THROUGH THE PRISM OF SPACE AND TIME - TEXT
ANALYSIS AS A RECEPTION OF LEARNING SENSE READING IN SECONDARY SCHOOL
Znamenskaya Yu.A.
«МУРАВСКИЙ ШЛЯХ» ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ПРОСТРАНСТВА И ВРЕМЕНИ – АНАЛИЗ
ТЕКСТА КАК ПРИЕМ ОБУЧЕНИЯ СМЫСЛОВОМУ ЧТЕНИЮ В СРЕДНЕЙ ШКОЛЕ
Знаменская Ю.А.
http://dx.doi.org/10.26787/nydha-2713-2048-2021-2-2-16-21
ROLE OF NUCLEAR MEDICINE IN EXAMINATION OF PATIENTS WITH HIV INFECTION.
HISTORICAL REFERENCE
Kharina D.S., Kudryavtsev A.D., Moshkova E.N., Znamenskiy I.A., Sozykin A.V., Shikhova Yu.A.,
Novikova N.A., Izimarieva D.V., Emelyanov P G., Shlykov A.V., Ulyanova L.M.
РОЛЬ ЯДЕРНОЙ МЕДИЦИНЫ В ОБСЛЕДОВАНИИ ПАЦИЕНТОВ С ВИЧ-ИНФЕКЦИЕЙ.
ИСТОРИЧЕСКАЯ СПРАВКА
Харина Д.С., Кудрявцев А.Д., Мошкова Е.Н., Знаменский И.А., Созыкин А.В., Шихова Ю.А.,
Новикова Н.А., Изимариева Д.В., Емельянов П.Г., Шлыков А.В., Ульянова Л.М.
http://dx.doi.org/10.26787/nydha-2713-2048-2021-2-2-22-29
COMMUNICATIVE FACTORS OF MEDICAL ERRORS
Vorobyova O.I., Zotova E.M., Repnitsyn G.M.
~ 2 ~
Стр.2
Global problems of modernity
КОММУНИКАТИВНЫЕ ФАКТОРЫ ВРАЧЕБНЫХ ОШИБОК
Воробьёва О.И., Зотова Е.М., Репницын Г.М.
http://dx.doi.org/10.26787/nydha-2713-2048-2021-2-2-30-36
COVID-19, EPIDEMIOLOGICAL SITUATION, COURSE OF THE DISEASE,
COMPLICATIONS. VIEW FROM THE INSIDE
Znamenskiy I.А.
COVID-19: ЭПИДЕМИОЛОГИЧЕСКАЯ ОБСТАНОВКА, ТЕЧЕНИЕ ЗАБОЛЕВАНИЯ,
ОСЛОЖНЕНИЯ. ВЗГЛЯД ОЧЕВИДЦА
Знаменский И.А.
©Global problems of modernity / Глобальные проблемы современности 2021
©ООО «Техномед Холдингс» 2021
2021. Vol. 2. N 2
https://ijpae.ru
~ 3 ~
Стр.3